Πολιτική Επιστροφών / Αλλαγών

Παραγγελία - Αγορά Προϊόντων

Πότε συνάπτεται η σύμβαση αγοράς με το Κατάστημά: Κατά την αγορά αλλά και την ολοκλήρωση της εκάστοτε παραγγελίας, ο Καταναλωτής καθοδηγείται βήμα προς βήμα από τις αυτόματες υποδείξεις του συστήματος. Η κάθε παραγγελία θα αρχειοθετείται στις βάσεις δεδομένων μας για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης πώλησης, εκτός εάν προβλέπει διαφορετικά ο νόμος ή ο Καταναλωτής μας έχει δώσει την συγκατάθεση του για περαιτέρω επεξεργασία των προσωπικών στοιχείων που μας κοινοποιεί. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τον Χρήστη, το οποίο μήνυμα θα πιστοποιεί την παραλαβή/ λήψη της παραγγελίας από το Κατάστημα. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η σύμβαση αγοράς με το Κατάστημα.

Επίσης, διατηρούμε το δικαίωμα να επικοινωνήσουμε με εσάς τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσετε την παραγγελία αν αυτό κριθεί αναγκαίο. Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα έχετε την δυνατότητα να ελέγξετε την παραγγελία σας και να την διορθώσετε.

Όλες οι παραγγελίες που υποβάλλονται υπόκεινται σε έγκριση από το Κατάστημα. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του Καταστήματος να αρνηθεί την παραγγελία, για

τους ακόλουθους λόγους:

(α) Εάν τα Προϊόντα που βλέπει ο Καταναλωτής στην Ιστοσελίδα δεν είναι πλέον διαθέσιμα.

(β) Εάν δεν έχουμε κατορθώσει να λάβουμε έγκριση της πληρωμής.

(γ) Εάν υπάρχει κάποιο λάθος στην παρουσίαση των Προϊόντων στην Ιστοσελίδα, όπως λάθος τιμολόγησης ή λάθος στην περιγραφή.

Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία κάθε Καταναλωτή, θα αποστείλουμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) για την επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας, με τον αριθμό της παραγγελίας και τα στοιχεία των Προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε, καθώς και τα στοιχεία της υπηρεσίας ταχυμεταφοράς που θα σας παραδώσει τα Προϊόντα.


Περιορισμοί ευθύνης σε περίπτωση αναγραφής εσφαλμένης τιμής ή εσφαλμένης αποστολής:

α) Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, το Κατάστημα δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση Προϊόντων που, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται αλλά σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων Προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα Προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα Προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα.

β) Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων Προϊόντων, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης του Καταστήματος και επιστροφής των Προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους του Καταστήματος και εσείς από την πλευρά σας καθυστερείτε να επιστρέψετε τα Προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή σας αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των Προϊόντων, η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και οφείλετε να καταβάλετε την αξία τους.

 Τιμές Πωλούμενων Προϊόντων

Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε Προϊόν ως τελική τιμή περιλαμβάνεται και ο εκάστοτε νόμιμος Φ ΠΑ.

 Πολιτική επιστροφών - Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 2251/1994)

Ο Πελάτης έχει τις εξής εναλλακτικές: Αντικατάσταση: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που επέστρεψε ο Πελάτης είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε εάν έχει αποσταλεί λάθος κωδικός. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή, προτείνουμε, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ο Πελάτης να ενημερώσει είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναιεφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε με τον Πελάτη, ώστε να του προσφέρουμε εναλλακτικές.

Επιστροφή χρημάτων: Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση σε Εμάς, με δική του επιιβάρυνση με κόστος 4,00 εφόσον επιλέξει την courier που συνεργαζόμαστε..

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε ο Καταναλωτής. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής).

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται λόγω ελαττωματικότητας ή λόγω λάθους εκ μέρους της Ιστοσελίδας κατά την παραγγελία, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν το Κατάστημα. Σε περίπτωση που ο Πελάτης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και επιστρέψει το/α Προϊόν/τα, τα έξοδα επιστροφής του Προϊόντος βαρύνουν τον Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση το Κατάστημά μας δεσμεύεται να επιστρέψει και τυχόν έξοδα αποστολής με τα οποία είχε επιβαρυνθεί ο Πελάτης κατά την αρχική αγορά του Προϊόντος.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και δικαιούται να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής πρέπει να μας ενημερώσει για την απόφασή του να υπαναχωρήσει  

α) δύναται είτε να κοινοποιήσει το γεγονός αυτό εγγράφως με τη συμπλήρωση της  σχετικής φόρμας που βρίσκεται εδώ και αποστολή της με τους ακόλουθους τρόπους:

1. στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@tagarelis.gr

2. είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση του Καταστήματος:Ν. Ζέρβα &, 28ης Οκτωβρίου, Φιλιππιάδα 482 00


Σε αυτές τις περιπτώσεις, το Κατάστημα κοινοποιεί αμελλητί στον καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης πάνω σε σταθερό μέσο. β) να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφαση του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, όπως τηλεφωνική ενημέρωση. Το Κατάστημά είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, το Κατάστημα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Το Κατάστημα μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο Καταναλωτής θα ενημερωθεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για την επιστροφή των χρημάτων του ως ακολούθως:

α) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει είτε με πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που αναφέρεται στους “Τρόπους Πληρωμής” της ιστοσελίδας μας: Τα χρήματα είτε θα πιστωθούν στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής κατά την συναλλαγή είτε με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που υπέδειξε κατά την κατάθεση των χρημάτων ή μας κοινοποίησε μεταγενέστερα.

β) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή: Τα χρήματα θα πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει προς τον σκοπό αυτό κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημά μας στο τηλ. 2683023434 ή αποστολής email.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή ειδικώς εξατομικευμένων προϊόντων

β) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί & χρησιμοποιηθεί μετά την παράδοση 

Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω e-mail, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο 2683023434 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος. Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.

Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.

Cookies που απαιτούνται

Αυτά τα cookie απαιτούνται για την εκτέλεση του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Τέτοια cookie ρυθμίζονται μόνο σε ενέργειες που πραγματοποιείτε από εσάς, όπως η γλώσσα, το νόμισμα, η περίοδος σύνδεσης, οι προτιμήσεις απορρήτου. Μπορείτε να ρυθμίσετε το πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookie, αλλά ο ιστότοπός μας ενδέχεται να μην λειτουργεί τότε.

Google Analytics & Στατιστικα

Cookies για ανώνυμα στατιστικά στοιχεία της Google